featured
  1. Haberler
  2. Futbol
  3. Derbide City güldü

Derbide City güldü

⚽️ 7′ Eric Bailly (k.k.)
⚽️ 45′ Bernardo Silva

🏆 Premier Lig’de 11. hafta mücadelesinde Manchester City, deplasmanda Manchester United’ı 2-0 mağlup etti.

Manchester City, 8 galibiyetle Premier Lig tarihinde Manchester United’ı deplasmanda en fazla mağlup eden takım oldu.

Menteşe mutlu son

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

24 Saat Futbol ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.