Ergin Ataman Real Madrid maçı sonrası konuştu.
İste o sözler
Sezona zorlu Real Madrid deplasmanı ile başlıyoruz. Çok saygı duyduğumuz bir coach ve takıma karşı iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz. Real Madrid’de geçen sezona göre değişen 3-4 oyuncu var, biz ise sakat oyuncularımızın maç saatindeki durumuna göre sadece bir değişiklikle çıkıp organize basketbolumuzu yansıtmaya çalışacağız. Sezon başı itibarıyla henüz tam formda olmasak da en iyi mücadeleyi verip kazanarak başlamak istiyoruz. Geçtiğimiz sezon Madrid’de oynadığımız üç maçı da seyircisiz oynamıştık. Şimdi Real Madrid taraftarının karşısına şampiyon takım olarak çıkmak bizim için gurur verici. Umarım taraftarların oyundan keyif aldığı bir maç olur.”




