Loading...
2026-06
01:45
logoParaguay
-
logoNikaragua
-
2026-06
02:00
logoS. Arabistan
-
logoPorto Riko
-
2026-06
02:30
logoKanada
-
logoİrlanda
-
2026-06
03:00
logoHaiti
-
logoPeru
-
2026-06
19:00
logoKomorlar
-
logoRuanda
-
2026-06
15:00
logoEtiyopya
-
logoMalavi
-
2026-06
13:00
logoVanuatu
-
logoFiji
-
2026-06
14:30
logoGuam
-
logoMyanmar
-
2026-06
16:00
logoBelçika
-
logoTunus
-
2026-06
17:00
logoErmenistan
-
logoKazakistan
-
2026-06
17:30
logoKırgızistan
-
logoFilistin
-
2026-06
19:00
logoSierra Leone
-
logoLiberya
-
2026-06
20:00
logoCebelitarık
-
logoCayman Adaları
-
2026-06
20:45
logoPortekiz
-
logoŞili
-
2026-06
20:45
logoRomanya
-
logoGaller
-
2026-06
21:00
logoArnavutluk
-
logoLüksemburg
-
2026-06
21:30
logoABD
-
logoAlmanya
-
2026-06
22:00
logoİsviçre
-
logoAvustralya
-
2026-06
22:00
logoPanama
-
logoBosna-Hersek
-
2026-06
23:00
logoİngiltere
-
logoYeni Zelanda
-
2026-06
23:00
logoBolivya
-
logoİskoçya
-
2026-06
23:00
logoKatar
-
logoEl Salvador
-
2026-06
23:00
logoYeşil Burun
-
logoBermuda
-
2026-06
01:00
logoVenezuela
-
logoTürkiye
-
2026-06
01:00
logoBrezilya
-
logoMısır
-
2026-06
03:00
logoArjantin
-
logoHonduras
-
2026-06
03:00
logoCuraçao
-
logoAruba
-
featured
  1. Haberler
  2. Fenerbahçe
  3. Pereira:Ben, her zaman hoca olarak sorumluluğu üzerime alırım.

Pereira:Ben, her zaman hoca olarak sorumluluğu üzerime alırım.

Vitor Pereira Konya yenilgisi sonrası konuştu.
İste o sözler

Ben, her zaman hoca olarak sorumluluğu üzerime alırım. Bugünkü ilk yarıya baktığımızda gerçekten korkunç başladık oyuna, çok kötü başladık. Maçın başında, ilk dakikaların çok önemli olduğunu ve ilk dakikalardan itibaren konsantre bir şekilde başlamamız gerektiğini konuşuyorduk ama gerçekten ölümcül hatalar yaptık. İki tane gol yedik, yemememiz gereken. Fakat 2-0’dan sonra artık reaksiyon göstermemiz gerekiyordu ki ilk 45 dakika bunu da yapamadık. Gerçekten benim için garip olan şey, aslında ilk yarıda hiçbir reaksiyon gösteremememizdi. İkinci yarıda devre arasında oyuncularımla konuşma fırsatı buldum. Zaten ilk yarıda da değişiklikler yapmıştım, sahada bir reaksiyon gösterebilmek için. İkinci yarıda tabii ki daha farklıydı. Reaksiyon gösterdik ama sakatlıklar yaşadık. Üçü de ciddi gibi gözüken üç sakatlık yaşadık. İlk defa Fenerbahçe seviyesinde bu kadar kötü bir oyun gördüm. Geldiğimden beri en kötü seviyemizi gösterdik, bugün gerçekten. Bizim yapmamız gereken şey kendi aramızda konuşmak, Başkanımızla birlikte kendi aramızda hep birlikte konuşup, bu durumu tersine çevirmek, hatalarımızı düzeltmek ki bugünkü maçı olabildiğince en çabuk şekilde telafi etmek.”

Kaynak:Fenerbahçe.org

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

24 Saat Futbol ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.