Fenerbahçe, Ali Koç’un koronavirüs testinin pozitif sonuçlandığını açıkladı.
Fenerbahçe, Ali Koç’un koronavirüs testinin pozitif sonuçlandığını açıkladı.
Başkanımız Ali Koç Hakkında Bilgilendirme
— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) January 3, 2022
Başkanımız Ali Koç’un Covid-19 testi pozitif sonuç vermiştir.
Başkanımızın genel sağlık durumu iyi olup; izolasyon ve tedavi süreçlerine evinde devam edilmektedir.
Kamuoyunun bilgisine sunarız. pic.twitter.com/OIDV7agy8l
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.
Bu web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanılmaktadır.
24 Saat Futbol ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!