Ankaragücü, deplasmanda Bandırmaspor’u 2-1 mağlup etti ve puanını 21’e çıkararak zirvenin ortağı oldu. Ankaragücü’nün gollerini Erdem Özgenç ve Yusuf Abdioğlu atarken Bandırmaspor’un golünü Guido Koçer attı.
Ankaragücü, deplasmanda Bandırmaspor’u 2-1 mağlup etti ve puanını 21’e çıkararak zirvenin ortağı oldu. Ankaragücü’nün gollerini Erdem Özgenç ve Yusuf Abdioğlu atarken Bandırmaspor’un golünü Guido Koçer attı.
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.
Bu web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanılmaktadır.
24 Saat Futbol ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!