featured
  1. Haberler
  2. Futbol
  3. Antep evinde güldü

Antep evinde güldü

⚽️ 37′ Joao Figueiredo
⚽️ 86′ Caulker
🔴 90+2′ Eysseric

Spor Toto Süper Lig’de 12. hafta mücadelesinde Gaziantep FK, konuk ettiği Kasımpaşa’yı 2-0 mağlup etti.

Gaziantep FK, 3 maç aradan sonra kazandı.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

24 Saat Futbol ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.