Ergin Ataman Kazan maçı sonrası konustu.
İste o sözler
Maça korkunç başladık. 17-0’lık şok bir skor oldu. Daha sonra geri dönmenin bir yolunu bulduk. Kendi oyunumuzu oynadık. Ama çok top kaybı yaptık. 14 top kaybımız var. Tabii ki Kazan savunmasını da tebrik ediyorum. Topa çok iyi baskı yaptılar. Ama bu seviye için bazı utanç verici top kayıpları yaptık. Hücum açısından yaratıcı iki oyuncumuz, Micic ve Simon’un eksikliğini çok hissettik. Larkin çok yoruldu. Beaubois çok kritik hatalar yaptı. Son çeyrekte 2-3 dakikada Isaiah Canaan’a üç üçlük verdi. 9 sayı yedik o dönemde. Çok iyi basketbol yoktu ama çok iyi mücadele verdi. Kazan takımı görevini daha iyi yaptı ve kazanmayı hak etti.
Kaynak:eurohoops.net




