Atiba Altay galibiyeti sonrası konuştu.
İŞTE O SÖZLERİ
Atiba “Bizim adımıza iyi bir maçtı. Niyetimizi maçın başında belli ettik. Organizeydik ve rakibe fırsat vermedik. Az fırsat bulduk. İlk golü atan biz olduk. Maça doğru şekilde yaklaştık ve kazandık. Hocayla aramızdaki iletişim gayet iyi. Üstünde çalışacağımız çok şey var. Önümüzde bir Süper Kupa maçı var. Onu kazanarak özgüvenimizi artırmak istiyoruz. Galibiyet serisi yakalamak istiyoruz. Her maç daha iyisini yaparak kazanmak istiyoruz”dedi.




