Fenerbahçe Opet’te iki sporcunun Covid-19 testinin pozitif çıktığı açıklandı.
Fenerbahçe Opet’te iki sporcunun Covid-19 testinin pozitif çıktığı açıklandı.
Fenerbahçe Opet Takımımıza kontrol amaçlı yapılan Covid-19 testi sonucunda 2 sporcumuzun testi pozitif sonuçlanmıştır. Sporcularımızın izolasyon ve tedavi süreçleri devam etmektedir.
— Fenerbahçe Voleybol (@FBvoleybol) January 5, 2022
Sporcularımıza geçmiş olsun diler, kamuoyunun bilgisine sunarız. pic.twitter.com/hcP5MQAbmn
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.
Bu web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanılmaktadır.
24 Saat Futbol ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!