Inter’de 3 futbolcunun COVID-19 testleri pozitif çıktı.
Yapılan açıklamada Edin Dzeko, Alex Cordac ve Martin Satriano’nun testlerinin pozitif olduğu ve 3 futbolcunun karantinaya alındığı belirtildi.
Inter’de 3 futbolcunun COVID-19 testleri pozitif çıktı.
Yapılan açıklamada Edin Dzeko, Alex Cordac ve Martin Satriano’nun testlerinin pozitif olduğu ve 3 futbolcunun karantinaya alındığı belirtildi.
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.
Bu web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezler kullanılmaktadır.
24 Saat Futbol ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!