Sergen Yalçin yenilgi sonrası konuştu.
İste o sözler
Koonuşmak zor gelmeye başladı. Her maçtan sonra aynı şeyleri söylemek, bahaneler üretmek bizi zor duruma sokuyor. Camiamızdan ve taraftarlarımızdan özür diliyoruz. Bu durumun sorumlusu benim. İsteksizliğin ve kabullenmişliğin sorumluluğunu almak istemiyorum. Bugünkü maçın sorumluluğunu ben almıyorum. Bundan öncekileri alıyorum ama bugünkü maçı almıyorum. Bireysel hatalardan gol yiyoruz. Hiç iyi bir görüntü vermedik. Bugün bahane üretilecek bir durum yok. Çok üzgünüz.”




