Miha Zajc Göztepe beraberliği sonrası konuştu.
İste o sözler
Elbette ki almış olduğumuz sonuçtan dolayı hiçbirimiz mutlu değiliz. Buraya 3 puan için gelmiştik ama bugün 1 puan alıyoruz. 1 puanın bizler için mağlubiyetten bir farkı yok. Hayal kırıklığı yaşıyoruz. Yarattığımız pozisyonlar vardı, gol atabileceğimiz anlar vardı ama gerçekleştiremedik. Kırmızı kart gördüğümüz bir pozisyon var. Ondan sonra da biraz zorlu geçti. Daha çok çalışmamız gerekiyor. Daha sıkı çalışıp maçlar kazanmak istiyoruz.
